keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

VP

Mun piti tehdä My day- postaus yhtenä päivänä, mutta just kun olin päivän paremmalla puolella, niin kamerasta loppu PATTERIT. Kyllä, mun kamera toimii pattereilla hahah. Mut se on tosi hyvä, ellen raiskais näitä kuvia aina muokkaamisella ja jaksaisin keskittyä kuvaamiseen enemmän. Sain kuitenkin aamupäivän kuvattua, vaikka siinä ei mitään jännää tapahtunutkaan. Aamulla kiirehdittiin Cubuksen avajaisiin. Jälkeenpäin mietittynä onneksi en ollut ensimmäisten joukossa. Jonot oli iha mielenvikaset niin kassalle kuin sovitukseenkin. Kassalle jonottaessani kuulin kuinka muutamat tytöt sanoi kuullensa aamulla jonossa, että pikkutytöt ei pystyneet lukemaan seuraavan päivän kokeisiin, koska oottivat Cubuksen aukeamista niin paljon. Puhumattakaan siitä, että olisi saanut unta koko yönä ja sitten tietenkin lintsattiin koulusta, että pääsee kääntämään jokasen vaatekappaleen ekojen joukossa. Ei hohhoijaa, hahah. 

Btw, oon ihan koukussa solkkuun. Se on mun uus rentoutumistapa kiireen ja stressin keskellä. Kyllä mä enemmän kun mielelläni maksan 4€, että pääsen 12minsaks kuvittelemaan itteni ulkomaille polttavan auringon alle, kunnes aika loppuu ja joudun palaamaan haavemaistani karuun totuuteen ja pukemaan päälle neuleen ja paksun kaulahuivin. Hyi. 

Nyt on pitkä alkuviikko takana ja huomenna mun kolmanneksi vanhin sisko tulee pikku poikansa Jaren ja labratorin noutaja koiransa Bablon kanssa meille muutamaksi yöksi. Luvassa on shoppailua, herkuttelua, lenkkeilyä ja paljon leikkipuistoreissuja
Aurinkolasit- Cupus, Nahkatakki- H&M, Neule- H&M, Housut- Cubus, Kengät- Spirit Store, Laukku- New Yorker
puspus♥- jasssi

3 kommenttia:

  1. hah mäkin kävin tuol solkus 5lk-9lk mut nyt olin viimekesän muistaaksen käymättä :) Ei kannata käydä liikaa! Mun kummi sai ihosyövän

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan parasta, mutta tottakai myös vaarallista! Tänään just mietin et täytyis vähä rauhottua tän asian kans kun palo olkapäät ja tuli muutenkin jotenki huono fiilis :o onhan se sillon tällön kivaa, mut tosiaan rajansa kaikella :)

      Poista